dimecres, 15 de maig del 2013

REFLEXIONS SOBRE LA LLIBERTAT

LLIBERTAT

A partir del capítol "Els elefants esclaus" d'en Mumú hem xarrat a classe sobre la llibertat. Aquí teniu les opinions més interessants. N'hi ha d'infantils,   d'innocents, de divertides, de reflexives i fins i tot de molt adultes. 


* La llibertat és poder fer coses sense que ens manin i ens vigilin; és fer el que vols però dins unes normes i unes lleis; és tot el que es pot fer; és fer lo que em doni la gana; és vida; és fer les coses que t'agraden i te deixen; és quan pots fer el que vulguis, quan vulguis i sense que ningú te digui res.


* Jo tenc la llibertat suficient, no en necessit més; m'agradaria tenir-ne més per anar al parc tot sol;  jo no vull tenir-ne més perquè em podrien fer coses dolentes; jo si en vull més per poder veure sa televisió fins a les 10.00. 


* Pens que tendré més llibertat quan em casi; als devuit anys perquè seré major d'edat; quan tengui feina; quan tengui 35 anys; als 12; als 10; mai tendré tota la que vulgui; quan sigui adolescent; als vint anys; quan sigui gran; mai tendré llibertat perquè sempre hi ha persones que manen sobre algú.



MOLT INTERESSANT! QUÈ EN PENSAU?




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.